Skip to content

11 sierpnia 2017

Długopisy reklamowe jako sposób, by zwiększyć widoczność i świadomość marki

1071722_project_3

Budowanie dobrego wizerunku i świadomości marki nierzadko okazuje się długim i żmudnym procesem. Na szczęście są sposoby, które pozwalają szybciej osiągnąć zamierzone efekty. Jednym z nich jest inwestycja w spójne z identyfikacją marki gadżety, na przykład długopisy reklamowe.

Długopisy reklamowe dają klientom dodatkową wartość

Im bardziej widoczna marka i im budzi cieplejsze skojarzenia, tym większe szanse, że klienci zapamiętają ją na długo i będą do niej wracać. Jeśli do tego firma dostarczy klientowi wartość dodaną, może się okazać, że wyprzedziła konkurencję o kilka dużych kroków.

Długopisy firmowe i inne praktyczne gadżety reklamowe niewątpliwe są dla odbiorców właśnie taką dodatkową wartością. Właśnie dlatego długopisy reklamowe okazują się bardzo skuteczne w procesie budowania świadomości marki. Nierzadko skuteczniejsze od nowocześniejszych form marketingu.

Długopisy firmowe – widoczność marki również poza siecią

W dobie Internetu wiele firm stawia przede wszystkim na promocję w sieci. Tymczasem takie działania warto wesprzeć wzrostem widoczności marki również poza siecią. Doskonałym sposobem, by osiągnąć zamierzone efekty są ulotki, bilbordy i oczywiście takie gadżety, jak długopisy reklamowe z nadrukiem.

Długopisy z logo firmy na konferencje i szkolenia

Długopisy reklamowe są bardzo często wykorzystywaną formą promocji w trakcie różnego rodzaju szkoleń i konferencji. Bez wątpienia na tego typu wydarzeniach można spotkać wiele osób z tej samej i pokrewnych branż – a takie znajomości mogą przełożyć się nie tylko na nowych klientów, ale również nowe projekty, które pozwolą rozwinąć firmę.

Oczywiście podstawą networkingu jest wymiana wizytówek, jednak niewielki podarunek w postaci długopisu z logo firmy może sprawić, że odbiorca lepiej zapamięta rozmówcę. Tym samy zwiększy się prawdopodobieństwo, że zainteresuje się ofertą firmy lub nawiąże z nią współpracę.

Pomimo tego, że marketing oferuje wciąż nowe kanały dotarcia do klientów i kontrahentów, długopisy reklamowe są wciąż skutecznie wykorzystywane przez zarówno małe firmy, jak i wielkie przedsiębiorstwa. Warto wdrożyć taką promocję, by zwiększyć widoczność i świadomość marki.

Skomentuj wpis

Kanał RSS komentarzy