Skip to content

31 grudnia 2017

Długopisy firmowe – czy warto w nie inwestować?

Długopisy

Długopisy reklamowe to znana już od lat forma promocji, z której chętnie korzystają przedsiębiorcy ze wszystkich branż. Dzięki szeregu korzyści uchodzi za sprawdzoną metodę reklamy, która jest odpowiednia do wielu okazji. Nic dziwnego – długopisy firmowe są tanie, szybkie w produkcji i gwarantują długotrwały efekt sprzedażowy.

Długopisy firmowe – skuteczna metoda dotarcia do klienta za niewysoką cenę

Pierwszym krokiem do zaplanowania skutecznej kampanii reklamowej jest określenie budżetu. Dla wielu firm bardzo ważne jest, by działania promocyjne nie pochłonęły większej ilości środków niż zakładała strategia. Tylko niektóre przedsiębiorstwa stać na kampanie, kosztujące dziesiątki lub setki tysięcy złotych. Większość polskich firm woli jednak korzystać z tańszych metod dotarcia do klientów. Jedną z nich są długopisy firmowe. I choć są one jednym z najstarszych sposobów promocji, wciąż postrzegane są jako niezwykle skuteczne.

Długopisy firmowe budują dobre imię firmy

Takie gadżety jak długopisy firmowe swoją skuteczność zawdzięczają w dużej mierze temu, że wykorzystują psychologiczny potencjał, jaki towarzyszy wręczaniu prezentów. Kiedy otrzymujemy upominki, nawet te niedrogie, czujemy się docenieni i wyróżnieni. Dotyczy to większości ludzi. Podobne emocje zapewniają podarunki w postaci długopisów firmowych, które pozwalają wzbudzić pozytywne uczucia w klientach i kontrahentach.

Firmy, które dbają o swoich konsumentów budują swój dobry wizerunek, który pozytywnie rzutuje na stabilną pozycję na rynku. Bo docenieni klienci to nie tylko zadowoleni klienci, ale przede wszystkim stali klienci, pozostający wierni marce.

Długofalowe działanie długopisów firmowych

Oprócz użyteczności i potencjału prezentu, ważnym atutem długopisów firmowych jest również ich długotrwałe działanie.

Długopisy firmowe spełniają swoje zadanie znacznie dłużej niż ulotki, bilbordy, foldery, a nawet niektóre kampanie w internecie. Gadżety reklamowe utrwalają wizerunek firmy w świadomości konsumentów, tak długo jak będą oni z nich korzystać. Długopis reklamowy warty 2 zł może więc promować markę nawet kilka miesięcy.

Jak widać istnieje co najmniej kilka korzyści, które pokazują, że warto inwestować w długopisy firmowe. Drzemie w nich duży potencjał, a przy tym kosztują naprawdę niewiele.

Skomentuj wpis

Kanał RSS komentarzy